Xenonjan

van Dooren

Op het moment dat je telefonisch contact hebt is alles mogelijk, maar als je de spullen terug wil sturen krijg je te horen dat je niet alle kosten terug krijgt omdat het zogenaamd gebruikt is.
Op de web site staat dat als je 2 xenon lampen besteld dat je korting krijgt, dat had je gedacht, volgens de eigenaar moet dat op de website nog verwijderd worden, en je hebt zelf de keus gemaakt om te bestellen.

Laat je ware gezicht zien geen onzin.

Reactie Xenonjan:

Jammer dat u het zo opvat, er is een kleine mindering vanwege de geplaatste lampen toegepast, deze mindering gaat volledig door naar de volgende koper. Dit is meer geworden dan ik u telefonisch had aangegeven omdat u er netjes mee omgegaan bent en daardoor het wel te zien is dat het gebruikt is maar verder alles wel compleet was. Telefonisch hadden we in eerst instantie contact en gaf ik aan dat de tekst korting bij het kopen van de lamp niet zou moeten omdat dat verwijderd had moeten zijn (een tekst van Maart 2015 toen de nieuwe webshop in de lucht kwam). Het is inderdaad zo dat u toen ik u die ochtend aan de telefoon had ik aangaf dat u de lampen niet hoefde te bestellen als de prijs te hoog was, alsnog heeft u die avond na ons gesprek de lampen besteld? Na de tekst over bij 2 lampen korting gecheckt te hebben stond het er ook niet bij, het ging om de D1S Xtreme Vision, het kan zijn dat u die tekst ergens anders bij andere lampen hebt zien staan?

Score voor Xenonjan: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Xenon lampen