Levering

Positief, snelle respons.

Voldoende keus om je kerstpakket samen te stellen

Afstemming met logistieke dienstverlener

Reactie X-masgiftsonline.nl:

Naar aanleiding van de review hebben we inmiddels per mail contact gehad ivm de levering. Onderstaand de mailwisseling.
Bedankt voor het invullen van de review.
Kun je mij aangeven wat het probleem daarbij was? Ik weet namelijk niet waardoor wij hier een onvoldoende voor scoren en zou dat natuurlijk wel heel graag weten.
Antwoord 1:
Hi Claudia,
In samenspraak met mijn collega is er een 5 gegeven aan de logistieke dienstverlening.
Dit kwam doordat er veel later afgeleverd was, wij intern allerlei zaken moesten regelen om toch nog de kerstpakketten in ontvangst te kunnen nemen.
Tevens kon er via de logistieke dienstverlener niet een dag voor levering een aflevertijdstip / indicatie opgevraagd worden, wat ons erg verbaasde.
De logistieke dienstverlening is vanuit ons het enige echte kritiekpuntje.
Reactie Claudia:
Bedankt voor de toelichting.
Het klopt dat er altijd pas op de dag zelf een tijdvenster kan worden aangegeven. De enorme groei aan orders was voor onze transporteur (en hun organisatie Palletways) inderdaad een enorme uitdaging.
We kunnen wel altijd aangeven dat er bijvoorbeeld voor 15.00 of 12.00 uur geleverd moet worden. Hebben we in het verleden bij jullie ook al wel eens gehad. Daarvoor berekenen ze wel een toeslag, maar deze nemen wij altijd voor onze rekening.
Reactie 2:
ter aanvulling hierop: we zijn tevreden over de service, snelheid en het assortiment wat jullie aanbieden.
Alleen de transporteur waar jullie zaken mee doen, viel ons tegen.
Met name het aflevertijdstip wat door was gegeven, kon niet worden nagekomen.
Als ik mij niet vergis had het iets te maken met het omgekeerd laden van de vrachtwagen, waardoor het doorgegeven tijdstip niet kon worden nagekomen.

Score voor X-masgiftsonline.nl: 3.5/5
Zou u X-masgiftsonline aanbevelen? Ja