Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Marco

Online via de website zocht ik naar informatie over de meubelen waar ik interesse in had, maar helaas was hier zeer weinig informatie over te vinden. De meubels zijn in verschillende maten en... Online via de website zocht ik naar informatie over de meubelen waar ik interesse in had, maar helaas was hier zeer weinig informatie over te vinden. De meubels zijn in verschillende maten en opstellingen verkrijgbaar, maar hier worden alleen de goedkoopste samenstellingen laten zien. Voor meubels die groter zijn, of meer opties hebben, ben je dus verplicht om naar een fysieke winkel te gaan om achter de prijzen en afmetingen te komen. Hier ben ik wel zeer goed geholpen en heb ik een volledige set meubels gekocht, namelijk een salontafel, eettafel, tv-meubel en een wandkast. Doordat ik meerdere meubels tegelijk kocht, was dit mogelijk voor een lagere totaalprijs. Tot mijn verbazing waren dezelfde meubels voor een lagere prijs online te bestellen, maar door wat speurwerk kwam ik erachter dat dit de goedkoopste samenstellingen van de meubels was. Dit is misleidend en daarom wil ik aan Woonsquare vragen om transparant te zijn over de meubels die op de website worden getoond. Zorg ervoor dat de juiste prijzen en afmetingen worden getoond.

Gerda

Geweldig !!!! wat zijn wij goed geholpen door Robin in Nieuwe Gein. Zoveel geduld en zo,n goed uitleg . We wachten nu in spanning op ons mooie bankstel

Mooie producten, en erg vriendelijk, maar zitten niet allemaal op 1 lijn mbt afwijkende aankopen.maar gemiddeld dus voldoende!

Particulier

Prima geholpen

J.Rutten

Prima geholpen

elisa

Goed en vriendelijk geholpen

Klaudia

Goed geholpen, veel keus en breed mogelijkheid van aanpassingen. Super verkoop team, ik kom zeker terug bij de volgende aankoop

laure

Vrijdag 29maart was onze bank geleverd.
De monteurs waren onwelgevallig en onbeleefd.
Ze hebben gevraag om de levering eerste betalen (voor montage).
Dan wilden ze niet de bank...
Vrijdag 29maart was onze bank geleverd.
De monteurs waren onwelgevallig en onbeleefd.
Ze hebben gevraag om de levering eerste betalen (voor montage).
Dan wilden ze niet de bank monteren omdat ze het niet nuttig vonden (we waren bezig met verhuizing). Mijn man moest voor de montage aandringen.
Daarnaast hebben de monteurs niet de bank complete gemaakt. We hebben nu half de potten dat we zelf moeten plaatsen.
Tot slot, gisteren hebben we gezien dat de montage was niet goed gedaan. Een van de potten was gebroken.
Het is voor dit soort bestelling helemaal onaanvaardbaar. We dachten dat Woonsquare was een betrouwbaar bedrijf met uitstekende servicen. Het is helemaal niet waar.
We gaan echt niet uw bedrijf aanbeleven.