Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Paula

Goed geholpen in de winkel bij aankoop van de kast. Helaas daarna zelf 3 keer contact moeten opnemen met het hoofdkantoor, namelijk om te zien of de bestelling goed was doorgekomen, na 12 weken nog eens gebeld om te vragen of de kast al binnen was om vervolgens een bezorgafspraak in te plannen. Volgens de planning kon dit pas over 1,5 week plaatsvinden. (Jammer als je al 12 weken aan het wachten bent). Op de bezorgdag zouden ze tussen 06.30 en 07.30 uur bezorgen, maar om 09.00 uur waren ze er nog niet. Vandaar maar weer zelf naar hoofdkantoor gebeld waaruit bleek dat ze door zieke werknemers de planning hebben omgegooid en ik als laatste kandidaat aan de beurt zou zijn. Jammer dat ik hier niet over ben geïnformeerd en ik de ochtend voor niks had vrij genomen van mijn werk. Vervolgens lukte het niet meer om diezelfde dag te leveren, waardoor de afspraak nog eens met 4 dagen werd verplaatst. Jammer dat er een enorm gebrek is aan communicatie naar de klant. Ik zal niet snel weer gebruik maken van de diensten van Woonsquare.

Score voor Woonsquare: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee