Bereikbaarheid showroom

Prima geholpen

elisa

Goed en vriendelijk geholpen

Klaudia

Goed geholpen, veel keus en breed mogelijkheid van aanpassingen. Super verkoop team, ik kom zeker terug bij de volgende aankoop

laure

Vrijdag 29maart was onze bank geleverd.
De monteurs waren onwelgevallig en onbeleefd.
Ze hebben gevraag om de levering eerste betalen (voor montage).
Dan wilden ze niet de bank...
Vrijdag 29maart was onze bank geleverd.
De monteurs waren onwelgevallig en onbeleefd.
Ze hebben gevraag om de levering eerste betalen (voor montage).
Dan wilden ze niet de bank monteren omdat ze het niet nuttig vonden (we waren bezig met verhuizing). Mijn man moest voor de montage aandringen.
Daarnaast hebben de monteurs niet de bank complete gemaakt. We hebben nu half de potten dat we zelf moeten plaatsen.
Tot slot, gisteren hebben we gezien dat de montage was niet goed gedaan. Een van de potten was gebroken.
Het is voor dit soort bestelling helemaal onaanvaardbaar. We dachten dat Woonsquare was een betrouwbaar bedrijf met uitstekende servicen. Het is helemaal niet waar.
We gaan echt niet uw bedrijf aanbeleven.

Hazenberg

Mensen koop hier geen bankstel zo wel niet betalen eerst neerlaten zetten voor je betaald want je moet eerst betaalen dan zetten ze de bankstel neer een maal neer gezet blijk de bankstel kapot niet... Mensen koop hier geen bankstel zo wel niet betalen eerst neerlaten zetten voor je betaald want je moet eerst betaalen dan zetten ze de bankstel neer een maal neer gezet blijk de bankstel kapot niet een nee 2 bankstel bel.je op wil nieuwe bankstel nee meneer wij kunnen hem repareren dan koop je een bank die gerepareerd word had net zo goed een bankstel van marktplaats kunnen kopen dan betaal je dan voor weet je wel kommen ze je bank op halen krijg je vervangende bank een 2.5 zits nou weer bellen ja sorry kommen wel over week nog een brengen weer vrij neemen 3e keer zeg je van nou betaalen jullie ook de onkosten nee sorry wat een ... winkel ze never nooit meer bankstel kopen bij ze dus mensen let goed op bedrijf van niks !!!!!!!!! Dat is hun op losing

van Vliet

Service zeer slecht na aankoop