Sylvia Homs

Ik heb geen vliegles kunnen maken omdat toen ik er gebruik van wou maken bleek dat de bon een expiratiedatum had, die net 3 dagen was verlopen! Ik heb uiteraard meteen Wooning aviation gebeld om te vragen of ze mij tegemoet wilden komen, omdat dit wel heel zonde was. Maar helaas ondanks dat Wooning aviation in de agenda helemaal vrij was voor de komende maand wouden ze mij niet meer tegemoet komen en ook wilde ze mij geen enkele rede geven waarom ze zich zo nou hielde aan deze expiratie datum. Erg jammer! ik ben een teleurgestelde en ontevreden klant.

Geen expiratiedatum op een cadeaubon van 180 euro of de klant via het systeem een waarschuwing geven als hun aankoop bijna verlopen is. En een goede rede geven waarom er een expiratiedatum op zo'n dure cadeaubon zit. En ook klanten meer tegemoet komen. Want ik heb gewoon betaalt!

Reactie Wooning Aviation:

Beste mevrouw Sylvia Homs (sylvia.m@live.nl) dank voor uw reactie.

Via de e-mail hebben wij al een zeer uitleg gegeven. Uw bon is helaas verlopen. Conform de voorwaarden die u geaccepteerd heeft bij het kopen van de bon is duidelijk aangegeven dat er een beperkte geldigheid is van onze bonnen (12 maanden). Enige maanden nadat u de bon had wilde u er ook al vanaf. Wij hebben u hier toen een voorstel voor gedaan en daar bent u toen ook niet op ingegaan. U wist dus heel duidelijk de condities. Jammer dat u nu denkt dat u door deze (meerdere) negatieve reviews uw gram kunt halen.

Wooning Aviation

Score voor Wooning Aviation: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw