Een schoonzoon had de vliegles ontvangen, twee van onze kinderen vlogen mee.
Zij keken er met plezierige spanning naar uit, vonden het ook best een beetje eng.
Stuiterend van de adrenaline kwamen ze eruit. Ze hadden het fantastisch gevonden.

Onderstaande staat op de site. De piloot was beslist een aardige man, maar de theorieles duurde beslist niet langer dan 10 minuten. Werd er doorheen gejaagd in snel Nederlands, terwijl duidelijk was gemaakt dat onze schoonzoon Nederlands lerende is.
Bij het vliegtuig werden foto's gemaakt, geen inspectie.
De vlucht duurde beslist minder dan 30 minuten. Mijn man en ik hadden bij vertrek naar de klok gekeken zodat we wisten wanneer we op tijd naar de plek moesten waar we de aankomst konden zien. Ruim vijf minuten voor tijd waren we daar, maar toen stond het viegtuig er al! Daar baalden wij wel van.
Omdat de kinderen niet op de klok gelet hadden en alleen maar heerlijk aan het vertellen waren, hebben we het zo gelaten.
Wij zullen het bedrijf wel aanraden, maar bovenstaande erbij vermelden als aandachtspunt.

De piloot staat voor u klaar op het vliegveld voor een uitgebreide instructie over en rond het vliegtuig, de regels in de lucht en de te vliegen route. Hierna gaat u samen het vliegtuig aan een inspectie onderwerpen. Is alles in orde? Dan bent u klaar voor de take-off!
Een unieke eerste vliegles,standaard eerste vliegles voor 1 persoon bestaande uit een theorieles van 20 minuten, 30 minuten vliegen onder begeleiding van een instructeur en een nabespreking).

Score voor Wooning Aviation: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw