De aanschaf via de website ging vlot en makkelijk. Op dinsdag 12 juni besteld, levering zou op woensdag plaatsvinden.

Op woensdagochtend 13 juni volgt een SMS bericht van Bezorger XXL Pakket dat levering woensdagmiddag zou plaatsvinden. Vrijgenomen om de zending in ontvangst te nemen; aan het einde van de middag geen zending.
Gebeld met XXL Pakket. Zending (glazen douchewand) zou beschadigd zijn en retour moeten naar leverancier. Beschadigingen zouden vaker gebeuren omdat "Douchewand Discounter de producten niet altijd even goed verpakt ...". De medewerker meldde dat de ochtenddienst vergeten was mij te informeren. De levering zou nu op vrijdag plaatsvinden.
Gebeld met Douchewand Discounter (na 17.00 uur en geen gehoor).

Op donderdagochtend 14 juni een nieuw bericht van XXL Pakket dat levering toch op donderdag zou plaatsvinden, tussen 15.30 en 18.30. Weer vrijgenomen. Weer geen XXL Pakket. Gebeld met XXL Pakket. Geen contact.

vrijdag 15 juni gebeld met XXL Pakket. Douchewand zou zijn teruggezonden naar Douchewand Discounter. Een nieuwe kon pas geleverd worden na het weekend. Daarop gebeld met Douchewand Discounter. Wisten niets van beschadigde retourzending. Hebben toen de belofte gedaan om te kijken om levering alsnog z.s.m. te doen en af te stemmen met XXL Pakket.

Levering heeft uiteindelijk op zaterdag 16 juni plaatsgevonden.

Douchewand Discounter levert voor zover ik kan beoordelen een prima product. Het optreden van de bezorger XXL Pakket vond ik teleurstellend.

Reactie Woon-discounter.nl:

Vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij geven uw feedback door aan onze transportdienst, zodat zij dit kunnen verbeteren. Hopelijk geniet u inmiddels van ons product en zien u graag in de toekomst terug!

Score voor Woon-discounter.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja