Klaas

Wat een waardeloos bedrijf is dit! Bij het bedrijf in Heerhugowaard is een showtuin met kunstof producten waar wij zijn gaan kijken voor schuttingplanken, toen wij iets hadden gezien en ik naar de prijs vroeg gaf deze dikzak achter de balie aan dat hij dat niet wist,ik moest maar op de webshop kijken... Kom je bij een bedrijf met een showroom,moet je na het kijken naar huis om op de webshop vragen gaan stellen...
Blijf hier maar weg, deze mensen zijn echt klant onvriendelijk en het is totaal idioot dat ze je niet helpen als je bij de balie staat.

Reactie WoodComposiet:

Die dikzak achter de balie (dank voor deze benaming) stond u best vriendelijk te woord, maar probeerde u wel uit te leggen dat WoodComposiet een webshop is, die klanten de mogelijkheid geeft om producten in het ècht te bekijken voordat men tot koop overgaat. We vragen mensen om daarna thuis te berekenen wat er nodig is en dat via de webshop te bestellen. De showtuin is dus alleen om te kijken, er worden geen prijzen getoond. Gaat u bij Bol.com ook langs om naar de prijzen te vragen?
Wij helpen en adviseren dagelijks heel veel showtuinbezoekers, en dat doen we graag, maar alleen als er op een normale manier gecommuniceerd wordt, zonder dat er op een onvriendelijke, commanderende toon dingen geëist worden.
We vinden het jammer dat u vindt dat dit een negatieve recensie waard is, maar aan de andere kant vinden we het ook niet echt erg als personen als u niet tot onze klantenkring gaan behoren.

Score voor WoodComposiet: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Niks