Paardekooper/ Jardini

Een dikke 10 voor dit bedrijf ! De bestelling voor een terras met composietplanken was gedaan door de hovenier .Het voorwerk was door mijzelf verricht en ben daar zowel in de showtuin als telefonisch zeer uitgebreid en vakkundig bij geholpen door een mevrouw ! Dit alles was doorgegeven aan de hovenier en desondanks heeft hij de verkeerde planken besteld ...wat uiteraard bleek toen de partij werd aangeleverd! Paniek dus !! Bellen en dit voorleggen resulteerde in begrip en snel schakelen door de mevrouw van Woodcomposiet en de volgende ochtend lag "de goedepartij "om 0.8.30 al klaar om
omgeruild te worden ! Inmiddels ligt het terras en eind goed al goed dankzij het accurate handelen en de souplesse van dit bedrijf ! Dus een welverdiende dikke pluim !

Ter zake kundig en goed meedenken voor de klant ! Wel daarna beetje lastig om het op de site goed te bestellen maar ook daar ben ik doorheengeloodst met de mevrouw die meekeek van achter haar computer en aan de telefoon gaf ze me de aanwijzingen ...ook wat betreft de benodigdheden om te leggen etc

Misschien bij bezoek in de showtuin wat meer " opvang" ....aanvankelijk werd mij door een mannelijke medewerker alleen maar verwezen naar de website ...Bij mijn tweede bezoek trof ik " mevrouw" die me monsters meegaf en alle informatie verschafte die ik nodig had !

Score voor WoodComposiet: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Composiet antraciet met hounerf 24 cm breed 4 m le...