Sonja

Ik belde vandaag om 14.00 uur en om 17.15 uur was er een monteur. Super snel dus. Ik vond het wat lastig om de persoon te verstaan bij het maken van de afspraak vanwege achtergrond geluiden (vanuit huis). Het ging razend snel en was vergeten te vragen over de kosten. Het ging om de reparatie van een wasdroger. Ik kreeg de code: EHO. Dit duidt op defecte printplaat (Zanussi). De monteur was er snel, werkte heel snel en was vriendelijk. Hij ging opzoeken op internet wat onze printplaat kost en gaf aan 120 euro. Daarnaast was er 69 euro te betalen voor het langskomen en omdat hij iets langer dan een half uur er was, kostte het nog 15 euro extra. Ik ervaar dat ik teveel heb betaald. Maar het werkt weer en er is gezegd dat ik 3 maanden garantie heb. Als het werkelijk goed blijft werken, dan is het oké voor me. Maar op twee zaken vind ik het een vreemde ervaring. Allereerst de wijze waarop de kosten berekend werden: ik ervaar het als een flinke prijs van 213 euro voor het vervangen van de printplaat. Hij is 35 minuten bij ons geweest. Verder vind ik zeer vreemd het feit dat hij contant geld wilde en ik dus het huis uit moest om geld te gaan pinnen. Als ik alleen thuis was geweest, had ik dit niet gedaan. Dit is natuurlijk het ideale scenario om een wildvreemd persoon in je huis te laten, zonder dat je er bent. Dit kan je als professioneel bedrijf niet maken. Gelukkig was mijn volwassen zoon er en kon hij blijven. Maar dit vind ik dan geen prettige ervaring en zal ik een volgende keer vooraf willen weten. Dan kan ik zorgen voor contant geld, maar ik ga niet mijn huis verlaten en iemand wildvreemd daar achter laten. Hoe dan ook: het is voor nu gerepareerd, razend snel en op echt vriendelijke fijne wijze.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijk, vakkundig en heel snel.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Utrecht

Verbeterpunten of tips?

Als mensen contant moeten betalen, zorg dan dat je mensen hierover vooraf informeert, voordat er iemand in het huis is. Je kunt mensen niet gaan laten pinnen en ondertussen een wildvreemde monteur alleen in je huis laten. Dit is heel vreemd en ook niet verstandig om te doen.

Score voor Witgoed.website: 4/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Ja
Aangekocht product: