De website kan wat mij betreft meer duidelijkheid verschaffen mbt korting bij eventuele aankoop nieuwe machine bij monteur!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Aardige monteur die in gebrekkig Nederlands uitleg gaf.
Machine was niet meer te maken en binnen 10 minuten stond hij weer buiten en ik 70 euro armer. Ronduit belachelijk tarief!!

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Den Haag

Verbeterpunten of tips?

Zie hierboven!!

Reactie Witgoed.website:

Goedemiddag,
Ik was er al bang voor dat ik je na ons telefoongesprek van vanmorgen hier tegen zou komen. ;)
Op http://witgoed.website/vaatwasser-reparatie-den-haag/ staat de prijs duidelijk aangegeven, namellijk:
Diagnose en halfuur reparatie voor maar 69 euro. Incl. voorrijkosten en btw.
Deze prijs hebben wij afgesproken met onze monteurs en de ene keer zijn ze de volle 30 minuten bezig en de andere keer blijkt na 10 minuten dat de machine niet meer te maken is.
Onze monteur Murat had je graag geholpen bij de aanschaf van een nieuwe machine. Vaak kiezen zij er dan voor, om het betaalde bedrag als korting aan te bieden. Jij hebt ervoor gekozen om geen gebruik te maken van zijn aanbod en hebt zelf al een machine gekocht. Helaas ben je het betaalde bedrag dan kwijt en kan ik niets voor je betekenen.
Ik wens je heel veel wasplezier met de nieuwe machine!
Eva van Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 2/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: