Oke.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima! Uiteindelijk was repareren te duur, en konden we via de monteur een beter merk vaatwasser kopen voor iets meer dan de reparatie. Hij rekende toen de helft vd bezoekkosten. Wij zijn blij met onze luxe, zuinige vaatwasser! Vriendelijk en deskundig advies.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Arnhem

Verbeterpunten of tips?

Klantvriendelijkheid vd telefoniste kan beter: wat vriendelijker/ vrolijker is fijn voor de klant. Klantvriendelijkheid vd monteur: prima!
Toch zou ik nu direct de monteur bellen i.p.v. eerst een tussenpersoon.

Reactie Witgoed.website:

Beste Klant,
Ik begrijp uit uw review dat de ervaring met de monteur prima was, maar het contact met de telefoniste viel tegen. Is dat ook de reden dat u het andere mensen toch afraad om via Witgoed.website een afspraak te maken in Arnhem?
De reden dat je niet direct een monteur aan de lijn krijgt is simpel, hij is aan het werk en heeft geen tijd om tussendoor steeds de telefoon op te nemen. Echter is de telefoniste natuurlijk wel aangesteld om u vriendelijk te woord te staan. Wij vinden het erg vervelend dat u dit niet zo heeft ervaren en dat ga ik zeker terugkoppelen naar onze partner.
Bedankt voor de review!
Eva van Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 3/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: