Hans

Op een vrijdag rond 13:00 een paar schaatsen besteld. Levertijd was bij het bestellen 1-2 werkdagen, was op voorraad in het magazijn. Op de website staat: besteld voor 18:00? Volgende dag geleverd. Ondertussen een paar keer contact gehad met de helpdesk via de chat, best goed bereikbaar. Paar keer te horen gekregen dat het allemaal goed zou komen. Uiteindelijk pas de vrijdag erop de bestelling ontvangen! Omdat ik vrijdag schaatsles had zonder mn nieuwe schaatsen werd mij een cadeaubon beloofd van 10 euro ter compensatie, echt top! Heb hem alleen nooit ontvangen.

Toen ik de doos uit pakte bleek van 1 schaats het ijzer krom te zijn, er zat een knik in op het eind. Dit doorgegeven en de klantenservice heeft dit direct terug gekoppeld naar Viking. Volgens de site zouden de schaatsen geslepen zijn, gezien de knik heb ik hier mn overigens mn bedenking bij. Uiteindelijk heb ik zaterdag de schaatsen retour gestuurd om dat ik van mening ben dat ik niet hoef te wachten op Viking, heb niets direct bij Viking gekocht. Klantenservice wilde nieuwe schaatsen naar me opsturen die ze extra goed zouden controleren. De schaatsen zouden ze alleen pas versturen zodra ze het retourpakket hebben ontvangen. Omdat ik dan de schaatsen (weer) niet optijd voor mn schaatsles zou hebben heb ik gevraagd om de bestelling te annuleren. Dit is ook gebeurd, duurde vervolgens wel 4 dagen voordat ik het geld hebt ontvangen. Jammer dat ze de retour verzendkosten niet hebben vergoed. Uiteindelijk heb ik de schaatsen hier in de buurt in een winkel gekocht, daar zijn ze ook gerond en geslepen. Jammer dat het allemaal traag is verlopen en ik de compensatie niet heb ontvangen en het me 6,95 heeft gekost om de scheve schaats(en) te retourneren. Want een scheve schaats rijden dat wil ik natuurlijk niet!

Snelle reactie klantenservice. Verder

Reactie Winner Sport Equipment:

Beste Hans,
Jammer dat u uw bestelling zo ervaren heeft! Wij streven naar absolute tevredenheid bij ons klanten. Op onze website staat dat wanneer een product uit het magazijn moet komen de levertijd 2-4 werkdagen is. Het kan namelijk weleens voorkomen dat er net een maat is die een wat langere levertijd heeft. Elk paar noren wat onze winkel verlaat wordt gratis gerond en geslepen afgeleverd. Dit is duidelijk te zien aan de ijzers en anders is er simpelweg niet op te schaatsen. Wij hadden u natuurlijk graag voorzien van een nieuw paar schaatsen maar gelukkig heeft u de juiste schaatsen gevonden. Wij wensen u heel veel schaatsplezier en hopelijk tot de volgende keer!

Score voor Winner Sport Equipment: 2/5
Zou u Winnersport aanbevelen? Nee