Patricia

Ik ben zeer tevreden over de service van Winnersport. Ik heb onlangs ergens anders skates gekocht die naar een paar ritjes drukplekken gaven op mijn schenen. Omdat ik niet wist wat ik hiermee moest heb ik naar Winner sport gebeld. Ondanks het feit dat ik mijn skates niet hier gekocht had kreeg ik zeer uitgebreid advies aan de telefoon. Ik heb op advies de skates later nogmaals geprobeerd en ze minder strak gedaan. Daarmee was het probleem helaas niet opgelost dus ben ik naar Den-Bosch gereden omdat men had aangeboden de skates met me door te passen. Het bleek al snel duidelijk dat de tong van de skate gewoon te veel druk gaf op mijn scheen. Omdat dit nieuwe skates waren vond de medewerker dat ik niet meteen nieuwe moest kopen maar een aanpassing moest laten doen aan mijn huidige skates. Dit zag ik zelf echter niet zitten omdat ik snel weer aan de gang wou dus heb besloten bij Winner nieuwe te kopen en mijn andere te verkopen. Dus echt super netjes dat men mee dacht over een oplossing zelfs terwijl mijn skates van een andere winkel kwamen. Ook nadat ik op zondagavond een mail stuurde om ze te bedanken voor de goede service met de vraag om een andere as zodat ik mijn rem kon verwijderen kreeg ik meteen reactie.

Service zelfs op zondag

Score voor Winner Sport Equipment: 5/5