Afwisseling van de inhoud in de box
Wat vind je van onze biologische recepten?

Waar ik tegenaan liep was de hoeveelheid berichten en mails en ook nog 1 telefoontje over de bezorgtijd en de vraag of ik dan thuis was? Ja.., want heb deze tijd daarvoor gereserveerd.
Ik heb 2 weken de extra box gehad met daarin in totaal 18 eieren voor 2 personen. Veel teveel hele grote kolen van soms 1 1/2 kilo. Sorrie hoor, maar ik bestel voor 2 en dit is echt teveel. Daarbij ben ik niet zo heel erg enthousiast over de recepten van afgelopen 2 weken.
Vandaag ook kapotte en natte zakken. En een onbekende kool die gelig oogde en van binnen zwart was uitgeslagen.
De weekend bijdrage exact hetzelfde als vorige week.
Ik heb opgezegd om bovenstaande redenen.

Biologische afkomst.

De hoeveelheid beter afpassen aan het aantal personen. Desnoods vraag je dat even aan de lant. Wil je een hele kool en de helft gebruiken en daarvan de andere helft bewaren? Nee ik wil geen kolen bewaren. Daar heb ik geen ruimte voor. Ik wil afgepaste hoeveelheden.

Reactie Willemendrees.nl:

Beste,

Wat jammer dat je hier tegen aan ben gelopen en je daardoor je abonnement opgezegd hebt. Ik zal intern de vele e-mail bespreken. We zijn op dit moment bezig met vele veranderingen die dit jaar gaan plaatsvinden. Zoals bijvoorbeeld het kiezen van recepten en daarbij meer rekening houden met afgepaste hoeveelheden. Zou je het bericht met je gegevens willen sturen aan klantenservice@willemendrees.nl? Dan kan ik voor je kijken of we het ongemak van de kool en de kapotte/ natte zakken voor je kunnen compenseren.

Rianne
Klantenservice Willem&Drees