Marianne

De producten zijn prima, echt vers en smaakvolle recepten die niet al te bewerkelijk zijn.
De verpakking in zakken van de laatste tijd vind ik een stuk minder fijn dan dat het in een krat zat; zakken zijn vaak doorweekt en vandaag zelfs twee eieren kapot. En de bezorging is echt een verschrikking sinds men is overgestapt naar een andere bezorgdienst. Ik heb nog niet 1 keer op de juiste tijd geleverd gekregen, zakken worden gewoon bij de buren gedropt ver voor de afgesproken tijd, waar ze dan vervolgens uren lang ongekoeld in de gang staan. Hier verschillende keren over geklaagd bij W&D, maar geen gehoor gevonden. Dat moet ik dan maar opnemen met de bezorgdienst. Dit is voor mij toch de reden om mijn lidmaatschap op te zeggen. Heel jammer.

Zie boven

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Marianne,

Bedankt voor je duidelijke feedback. Wat vervelend dat je geen gehoor hebt gevonden op je klachten. Ik zie dat je een lange e-mail hebt gestuurd afgelopen week waar we helaas nog niet de kans hebben gehad om op te antwoorden. Ik zal zorgen dat één van mijn collega's snel contact met je opneemt.

Rianne
Klantenservice Willem&Drees