Afwisseling van de inhoud in de box
Wat vind je van onze biologische recepten?
Contact met de klantenservice

Wesselink

Teruglopend assortiment en belaberde bezorging.
We waren jarenlang zeer tevreden over het assortiment en bezorging van de Beebox.
Sinds de overgang naar Willem en Drees merken we dat de gerechten minder gevarieerd zijn, er echt afgemeten porties zijn ( tegen een gelijkblijvend bedrag ) en dat de spullen in papieren zakken aangeleverd worden.
Druppel is nu wel dat vorige week ( 30-1-2020 ) we een tijdslot hadden afgesproken van 17.30 maar dat de spullen al om 13.00 bij onze buren gedumpt zijn ( buren voelden zich echt onder druk gezet door de mededeling dt er vlees in de pakketten zat. Ze kregen dus letterlijk een koelkast vol met onze spullen in hun mag gesplitst )
Daarnaast was het bekertje creme fresh kapot gegaan waar door het een grote smeerboel was in de zak.
Meerekenend dat de hoeveelheden minder worden ( echt geen 60,- per week waard ) de recepten minder gevarieerd en meer standaard en de belabberde bezorging maakt de keus om hiermee te stoppen wel heel erg gemakkelijk.

helaas geen meer

Meer variatie, terug naar de hoeveelheden van de BeeBox en bezorgen op moment dat we hebben afgesproken en weer in de vertrouwde oranje kratten.

Score voor Willemendrees.nl: 1/5
Beveel je Willem&Drees aan? Nee