C.M.Akkerman

Er was een ontbijtpakket besteld via de PLN ontbijten doe je meestal 's morgens en ddaarom was de afgesproken tijd tussen 09:00 en 11:00 uur. Eerst was het niet mogelijk 3 dagen van te voren te bestellen, daarna de verkeerde datum en toen ook nog de verkeerde tijd. 'S morgens een berichtje dat ik een kwartier van te voren een berichtje zou krijgen nooit ontvangen toen kwam het ontbijt ook nog na de lunch
PLN ik zou toch een andere prijs aanbieden in de Loterij, misschien wordt het zo slecht afgehandeld, omdat het om een gewonnen prijs gaat ik zou het in ieder geval nooit bestellen.

Nee geen enkele zwaar teleurgesteld ik wilde iemand verrassen nou dus niet.

Betere bezorging op de aangegeven tijd en betere communicatie wat betreft van te voren bellen ik heb 2 nrs. opgegeven op geen van de 2 nrs gebeld.

Reactie Willemendrees.nl:

Beste C.M. Akkerman,

Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven!

Vervelend om te horen dat er iets niet goed gegaan is met je Postcode Loterij prijs. Graag zou ik met je in contact komen zodat we dit op een nette manier kunnen afhandelen voor je. Wil je contact met mij opnemen via klantenservice@willemendrees.nl?

Rianne
Klantenservice Willem&Drees