Afwisseling van de inhoud in de box
Wat vind je van onze biologische recepten?
Contact met de klantenservice

Jo

Ben ruim 4 jaar geleden begonnen met wat toen nog heette de Beebox. Was toen zeer tevreden. Afwisselende recepten, goede bezorging en persoonlijk aanspreekpunt. Sinds de Beebox op is gegaan in Willem en Drees is zowel de bezorging als de afwisseling van de recepten en inhoud van de box achteruit gegaan. Veel minder variatie, meer rijst en pasta (mijn kast puilt uit). Ook is er geen persoonlijk aanspreekpunt meer. Waar ik voorheen als er bij de bezorging iets mis ging meteen met de beebox ondernemer contact op kon nemen en ook altijd snel een persoonlijk antwoord kreeg, moet ik nu met het hoofdkantoor contact opnemen. Zij zijn slecht bereikbaar, het duurt dagen voor je een antwoord krijgt, en dit is dan vaak niet bevredigend. En dat in tegenstelling tot wat er op de website vermeld staat. Voor mij dus nu nog maar heel af en toe een box bestellen.

Verse producten, met de seizoenen mee-eten, onbekende/minderbekende groentes

Minder rijst- en pastagerechten, betere levering, snellere en adequatere communictie na klachten

Reactie Willemendrees.nl:

Beste Jo,

Bedankt voor het achterlaten van een reactie, wij vinden het altijd fijn als mensen de moeite nemen ons feedback te geven!

We hebben inderdaad de afgelopen 2 maanden wat problemen gehad met bereikbaarheid van de klantenservice, excuses hiervoor. Graag zou ik met je in contact komen om te kijken hoe we kunnen verbeteren. Wil je contact met mij opnemen via klantenservice@willemendrees.nl?

Rianne
Klantenservice Willem&Drees