de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Wijnbeurs? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6882
Goed (8/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6882 ervaringen.
Onvoldoende (4/10)
Kwaliteit van de wijn
Voldoende (6/10)

Beoordeling

de Wijnbeurs 1 beoordeling
Swinkels
Swinkels

Daarnaast een ergerlijk bombardement van e-mails, schriftelijke aanbiedingen en telefonische opdringerigheid: je wordt er werkelijk door geterroriseerd. Lekkere wijn is overal te koop; laat je niet zo dwingen door deze zelfingenomen overdreven club, die alleen uit is op je geld. Wordt geen klant; het gaat niet om jou, maar om je geld. De voor dit review gestelde vragen vragen alleen maar bevestiging en bieden geen ruimte voor dit commentaar. Eenzijdige benadering; Wijnbeurs staat niet open voor echte kritiek

snelle en accurate levering en facturering

Minder opdringerig doet meer verkopen. Ik ga er van lopen

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We horen graag de verbeterpunten die u niet kwijt kon in deze review en nemen binnenkort contact met uw op.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Score voor de Wijnbeurs: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee
Geslacht:man
Leeftijd:60
Ik wil niets meer van Wijnbeurs

Pathologisch overdreven hemelse productomschrijvingen, waarvoor een overdreven tekstschrijver in dienst lijkt te zijn..
daarnaast een ergerlijk bombardement van e-mails, schriftelijke aanbiedingen en telefonische opdringerigheid: je wordt er werkelijk door geterroriseerd. lekkere wijn is overal te koop; laat je niet zo dwingen door deze zelfingenomen overdreven club, die alleen uit is op je geld. wordt geen klant; het gaat niet om jou, maar om je geld. de voor dit review gestelde vragen vragen alleen maar bevestiging en bieden geen ruimte voor dit commentaar. eenzijdige benadering; wijnbeurs staat niet open voor echte kritiek.

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8