Jos Kraaijeveld

Uiteindelijk prima geholpen na een voorraad foutje!

H.plomp

Snelle levering, ook met vragen word je goed geholpen.

Berry

Heel goede service; vriendelijk en ze denken echt met je mee. En goede prijzen (ook belangrijk...)

Hans cornelis

Had oprijplaat besteld voor fietsdrager, maar deze was door het vervoerbedrijf beschadigd. 2 dagen later zonder probleem nieuwe geleverd. Bedankt.

Maurits

Had een fietsendrager besteld voor onze VW camper. Deze bleek helaas niet te passen. Ik mocht deze ruilen voor een ander exemplaar. Bij thuiskomst bleek ook deze drager helaas niet te passen.... Had een fietsendrager besteld voor onze VW camper. Deze bleek helaas niet te passen. Ik mocht deze ruilen voor een ander exemplaar. Bij thuiskomst bleek ook deze drager helaas niet te passen. Ondanks dat de leverancier van de dragers deze niet wilde terugnemen, heeft Wielrenner.shop aangeboden dat ik de drager opnieuw kon ruilen. Deze drager past gelukkig wel! Dank voor het meedenken en de geweldige service!

Ivan

Heb GPS (Hammerstead Karoo)met bijbehorende hartslagmeter gekocht.
Heb GPS (Hammerstead Karoo)met bijbehorende hartslagmeter gekocht.
Hammerstein prima. De batterij van de hartslagmeter faalde. Dit werd op een zeer correcte en snelle manier afgehandeld. Inmiddels een nieuwe hartslagmeter ontvangen. Heb meerdere keren artikelen bij dit bedrijf besteld en dit met grote tevredenheid.

R...

Goed,klantvriendelijk,aan te bevelen.

Ed

Komen afspraken niet na

E. Schaap

Prima ervaring met dit bedrijf. Er was twijfel of een fiets drager op mijn trekhaak zou passen. Door goede communicatie met de leverancier en het ter plekke uit te proberen bleek het allemaal toch... Prima ervaring met dit bedrijf. Er was twijfel of een fiets drager op mijn trekhaak zou passen. Door goede communicatie met de leverancier en het ter plekke uit te proberen bleek het allemaal toch te passen. Goede service en uitleg!

Henry

Een 2-set voor- en achterlicht gekregen als cadeau. Het achter LED licht bleek echter na een paar maanden nog maar kort te doen ondanks volledig opgeladen. Prima service van wielrenner.shop om een... Een 2-set voor- en achterlicht gekregen als cadeau. Het achter LED licht bleek echter na een paar maanden nog maar kort te doen ondanks volledig opgeladen. Prima service van wielrenner.shop om een nieuwe toe te sturen!