Klussenburo Hansen

Goedemiddag ik ben zzper en scoor op de Werkspot bijna een 10, maar vandaag heb ik het helemaal gehad met deze schimmige organisatie, ik geef u tussendoor een tip als opdrachtgever, stel u plaatst een advertentie op de Werkspot voor het leggen van laminaat, vervolgens neemt u contact op met Werkspot en geef door dat u bedreigd wordt door een invalide zzper, prijzen kloppen niet, die man leest de post en voila u als opdrachtgever hoeft niets te betalen en de zzper is de klos dat is nl het beleid van Werkspot, Werkspot met name Coen is van mening dat de opdrachtgever altijd gelijk heeft, ik als zzper heeft alle mailverkeer van mij naar de klant toe bewaard, ik mag van Werkspot niet naar Amsterdam komen om dit te laten zien, want hun beleid is dat de klant altijd gelijk heeft, of ik krijg een berichtje van WS dat ik de klus mag uitvoeren, beetje lullig als het een klus betreft van het jaar daarvoor , als ik contact opneem zeggen ze doodleuk maakt niet uit u moet betalen, zzpers stink er niet in en niet met deze organisatie in zee het zijn pure oplichters en wij als zzpers worden hierdoor gedupeerd. ik ga zeker proberen deze praktijken aan de kaak te stellen dmv een advokaat herkent u zich in deze klacht kunt u contact opnemen met mij zodat we samen sterk zijn om dit aan te vechten mijn emailadres onlyhenk52@kpnmail.nl, ben nu op vakantie en pas na 2 weken bereikbaar

Score voor Werkspot.nl: 1/5
Zou je Werkspot aanbevelen? Nee