Tessa

Slecht. Heb op 13 februari een wereldkaart op hout besteld en betaald. Ik kreeg geen bevestiging per email dus op 14 februari gebeld. De medewerkster verzekerde mij ervan dat alles in orde was en dat het al in productie genomen was. Op 20 februari nog niets ontvangen en aangezien het een cadeau voor mijn dochter betrof die de 23e jarig was nog maar eens gebeld. Kreeg toen te horen dat de bestelling was vastgelopen in het productieproces maar dat het zeker goed zou komen. Ik zou het product de 22e, of uiterlijk de 23e in huis hebben. Ik vond het een vaag verhaal en heb de dag erna nog een keer gebeld. Het bleek helemaal niet goed te komen. Deze man was hier tenminste eerlijk over en zei het erg vervelend te vinden. Hij zou bij wijze van excuus in ieder geval een korting regelen als pleister op de wonde. Die heb ik nooit gehad. De wereldkaart op hout wel. Die kwam enkele dagen NA de verjaardag. Wat ik wel een paar dagen voor de verjaardag ontving was een zakje met vlaggetjes. Erg zuur. Geen cadeau maar wel prikkertjes die ik te lelijk vond om mee te bestellen. Op mail werd overigens niet gereageerd.

-Zich houden aan de levertijd.
- Mail beantwoorden.
- Afspraken nakomen, ook omtrent korting.
- Juiste informatie verstrekken op de website. Bij de kaart stond dat min. een afmeting van 60x40 werd geadviseerd om de landen te kunnen lezen en dat er niet gegarandeerd kan worden dat alle namen optimaal leesbaar zijn. De bestelde kaart was 60x90 maar geen van de landennamen is leesbaar.

Score voor Wereldkaarten.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wereldkaart op hout 60x90