Joanne Parinussa

Prima!

NB: bij after sales een 1 ingevuld, omdat ik hier geen oordeel over heb, maar kon 'm niet leeg laten.

- Gebruikersgemak: Gemakkelijk kiezen en bestellen.
- Order wordt netjes verwerkt en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je order.
- Groot assortiment, ruime keuze.

Keuze in kleur vlaggetjes (eventueel tegen meerprijs, had ik er graag voor willen betalen). Nu krijg je vlaggetjes in alle kleuren van de regenboog, had graag ook een optie willen zien waarbij je kunt kiezen voor één specifieke kleur (wit of rood bijv.).

Ook waren er wat (kleine) problemen/ fouten vanuit DHL bij de aflevering wat ik erg vervelend vond. Namelijk: Geen melding/ mail o.i.d. vooraf ontvangen wanneer de eerste afleverpoging zou zijn. Deze dus gemist. En bij de eerste afleverpoging geen briefje in de bus gedaan wanneer tweede afleverpoging zou zijn.. Ook geen mail ontvangen met melding mislukte afleverpoging.. Waardoor ik niet wist wanneer de tweede afleverpoging zou zijn en dus tweemaal de beste man van DHL heb gemist. Met als gevolg dat ik uiteindelijk het pakketje zelf heb moeten ophalen bij een depot (waar ik ruim een uur -heen en terug- voor heb moeten fietsen om te kunnen komen). En daar betaal je dan verzendkosten voor. Terwijl ik eerlijk waar altijd thuisblijf om een pakketje aan te kunnen nemen wanneer ik weet wanneer deze wordt afgeleverd!
Maar de fout lag daar bij DHL. Ik ben persoonlijk ook niet echt een fan van DHL, lieverPostNL. (--> kunnen jullie verder niets aan doen, maar wilde het wel gezegd hebben. Dit deelt namelijk ook zeker mee in het totaalplaatje qua ervaring.. was dit namelijk wel naar behoren gegaan, dan was mijn eindoordeel zeker hoger geweest.)

Score voor Wereldkaarten.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Wereldkaart op canvas (mer vlaggetjes)