Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Alfasales BV / deWebShopFactory

Wij, deWebShopFactory.nl, waren op zoek naar een efficiënt facturering programma. Naast het per verkoop, support of project factureren hebben wij abonnementen. Door een relatie werden wij gewezen op WeFact. Volgens zijn zeggen een superhandig en voordelig factureringsprogramma. Naast het facturen van eerder genoemde zaken kan je indien gewenst bijvoorbeeld een beknopte administratie invoeren, zoals in- en verkoop facturen. Er zijn koppelingen naar boekhoudprogramma's maar je zou ook de compacte administratie kunnen exporteren en doorsturen naar je accountant die deze gemakkelijk kan inlezen.
Vanuit je dashboard heb je een goed overzicht over de status van alle uitgaande, nog te ontvangen of te betalen facturen. In statistieken heb je een goed overzicht over de inkomsten en uitgaven in de vergelijkbare periode van het vorige jaar. Je beschikt zelfs over een BTW opgave. De betaallinks die je meestuurt in je email van je factuur koppel je aan je betaalprovider. Het oogt professioneel en zorgt voor snellere betaling van de factuur. Bij betaling worden deze administratief direct in WeFact verwerkt.
Al met al bespaart WeFact ons een hoop tijd en hebben we een beter overzicht gekregen waardoor we efficiënter kunnen werken. Een prettige bijkomstigheid is dat je facturen die je wel eens in de avond of in het weekeinde maakt kan inplannen om te versturen op een zakelijker tijdstip
Een enkele keer beroep gedaan op de support en werden snel een vakkundig geholpen. Mijn collega's en ik zijn er bijzonder tevreden over.
Ton de Laaf

Score voor WeFact B.V.: 5/5