Jessica

Erg slecht. Eind augustus mijn bestelling geplaatst op een website die niet goed werkte, en na een poos wachten op levering, vervolgens verkeerde dingen geleverd te krijgen, weer een tijd wachten op de juiste spullen, vervolgens retourneren wat terug kon, en maar een deel van de geretourneerde spullen terugbetaald krijgen na weken wachten op mijn geld, en na een maand mailen en bellen eindelijk het andere deel van mijn geld terugkrijgen (vandaag), kan ik ondanks de vriendelijkheid aan de telefoon echt geen goed oordeel geven over deze winkel. Een foutje kan je maken, maar dit slaat echt alles. Het was enorm vervelend en stressvol en ik heb hier in totaal 3,5 maand achteraan moeten zitten. Dit is absoluut niet aan te raden en ik zou hier nooit weer wat bestellen.

Sterke punten:

Vriendelijk personeel, helaas was dat ook echt het enige.

Reactie Webshopduiken.nl:

Beste Droomelfje,
Wat ontzettend vervelend dat dit allemaal zo gelopen is. Dat verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Het retour proces verloopt normaliter via het RMA proces dat bewaakt wordt. In dit geval was dat anders en door vakanties, jaartrippen zijn er dingen blijven liggen. Tuurlijk verdient dit niet de kwaliteit die wij nastreven. Gelukkig, al heeft het even geduurd is alles verwerkt. Dank in ieder geval voor de kritische noot, dat waarderen wij enorm om zo continue te werken aan verbetering.

Score voor Webshopduiken.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Zeg ik liever niet
Aangekocht product: