Martijn H.

Ik heb mijn order zojuist geannuleerd. Ondanks herhaaldelijk aangeven van mijn kant dat ik de producten geleverd moest hebben voor vandaag, vanwege vertrek op vakantie, en herhaaldelijk bevestinging van webshopduiken.nl dat dit geen probleem zou zijn, heb ik niks ontvangen. Zelfs geen deellevering van de producten die wél voorradig waren. Ik heb herhaaldelijk voicemails achtergelaten toen de tijd begon te dringen maar die zijn nooit beantwoord. Het gebrek aan communicatie was een frustrerende ervaring die me een boel extra stress heeft opgeleverd zo vlak voor mijn vlucht.

Sterke punten:

Nette website, hoewel voorraadinformatie niet up-to-date is en details over veel producten ontbreken waardoor het niet altijd duidelijk is wat je precies koopt (bijv. welke versie/kleur/maat van een product).
Vriendelijke verkoper aan telefoon, die helaas wel beloftes maakte die men niet kon nakomen.

Reactie Webshopduiken.nl:

Beste Martijn,
Dank je wel voor je feedback, al is het niet de feedback waarop we hopen. Tijdens de vakantie periode is er her en der dingen niet goed gegaan en we zullen dit ook meenemen voor onze interne processen om in de toekomst wel beter van dienst te zijn. Onze excuses in ieder geval voor dat we je niet op tijd hebben kunnen helpen. Als je terug bent van vakantie ligt er een kleine pakje op je te wachten dat je nog steeds goed kan gebruiken.
Team Diveplace

Score voor Webshopduiken.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Aangekocht product: