Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Jacqueline Keizers - Online Business Boutique

Heb eind 2017 de training WebAssistant gevolgd met een leuke en enthousiaste groep, waarmee we nog steeds contact hebben. In die paar maanden een hele hoop praktijkervaring opgedaan met verschillende technische tools en m'n eigen website gebouwd. Iedere week kwam er een andere technische tool/expertise aan bod en gingen we tijdens de training er zelf mee aan de slag. Hierdoor raakte je meteen vertrouwd met de tools en kun je dit meteen inzetten voor je eigen klanten. Manuela gaf deze training iedere week met veel enthousiasme en humor, waardoor ik iedere les bruisend van energie naar huis ging, gemotiveerd om er meteen mee aan de slag te willen gaan. Ik kan deze technische praktijktraining van harte aanbevelen wanneer je als VA/WebAssistant ook technische ondersteuning aan je klanten wilt bieden. Ook het bouwen van je website is onderdeel van deze training, waardoor je na afloop meteen iets moois hebt staan wat je zelf gebouwd hebt.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Niet alleen tijdens de trainingsdagen leer je wat, ook tussendoor als je met de medecursisten afspreekt om samen te werken aan de lesstof en door je vragen te delen in de facebookgroep van deze training. Ook na afloop van de training, blijf je lid van de facebookgroep om je vragen te kunnen stellen wat heel fijn is.

Score voor Weblish: 5/5
Zou je Weblish aanbevelen? Ja