Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Jacqueline Keizers - Online Business Boutique

Heb de training Online Leeromgeving Bouwen gevolgd. Tijdens de training heb ik het geleerde meteen in de praktijk kunnen toepassen voor mijn stageklant. Een hele fijne, praktijkgerichte training met een gezellige kleine groep waardoor er veel persoonlijke aandacht was voor vragen die we hadden. Manuela geeft deze training met veel enthousiasme, humor en to the point. Door het geleerde meteen tijdens de cursus toe te passen, voel ik me nu voldoende vertrouwd hiermee om ook online leeromgevingen voor klanten te gaan bouwen. Ik kom graag weer eens terug voor een andere training!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Door het enthousiasme waarmee Manuela de training geeft, krijg je er zelf ook erg veel zin in om in de praktijk mee verder te gaan. Ze legt het allemaal to the point en duidelijk uit waardoor je vertrouwd raakt met dit stukje techniek. De cursusduur van 2,5 uur had voor mij wel iets langer gemogen. Doordat onze groep allemaal nog vragen had, liep het iedere keer wel uit, maar dat was geen probleem. Manuela hielp ons net zolang tot alle vragen beantwoord waren.

Score voor Weblish: 5/5
Zou je Weblish aanbevelen? Ja