Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

R.D. Van Westerveld

Slechte ervaring, 8 weken wachten op een leren bank, Weber ontdekt zelf een vlek in het leer en laat de bank niet bezorgen, omdat zij de bank zonder vlek willen leveren. Goede service. Dan gaat er nog eens 8 weken overheen, voordat de bank ,zonder de vlek, geleverd wordt. Echter na 3 maand komen er in 1 zitting allemaal donkere vlekken naar boven. In het boekje van koinor, wat aan de bank hangt, worden deze vlekken aan gegeven en mogen alleen in de achterkant van de bank zitten. Service bezoek gehad van Weber, eerst wordt er gezegd dit hoort niet, later als ze er weet van hebben dat er een huisdier is kan het waarschijnlijk daar aan liggen. (Mijn huisdier komt alleen niet op de bank) Ook werd er gezegd dat zij al coulant zijn geweest, want zij hadden bij de eerste vlek kosten gemaakt naar de leverancier om een nieuwe hoes er om te doen. Ik weet niet, maar dat is tussen, U Weber en uw leverancier, ik stond daar nog buiten!
Weber probeert het in haar ogen als nog op te lossen, door mee te betalen aan een nieuwe hoes, zij de stoffeer kosten 360euro en ik 1046,54euro op een bank van 1700euro en 2 jaar garantie.

Score voor Weber Woonwereld Elburg: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Aangekocht product: