Fasmilie Jansen

Wat een ervaring! Op zoek naar een pelletkachel waren wij een paar maal teleurgesteld door het niet-nakomen van afspraken door ongeïnteresseerde verkopers.

Een bezoek aan Warmtestore in Kampen voelt als "Een warme Deken" zoals je gastvrij ontvangen wordt in de geweldige showroom. Er werd al snel een afspraak gemaakt met Herman om bij ons thuis te kunnen adviseren welke haard er het best bij ons interieur zou passen.
Na het over- en weer mailen van zijn schetsen, zelfs 's-avonds, offreerde Herman ons een inbouwgashaard met meubel en koof (waar de bestaande airco vakkundig was weggewerkt) welke direct bij ons in de smaak viel. Jammer dat wij een paar weken moesten wachten. Gisteren is de haard geplaatst.

Om 07.00 uur stonden de heren Van Manen- en Middendorp van
"De Veluwse Haarden Installatie" al voor de deur om op onnavolgbare wijze in korte tijd de schouw, gashaard- en meubel te plaatsen nadat er eerst op speciale wijze de gasleiding via de nauwe kruipruimte was aangelegd.( Iets meer sporten heren).

Ondanks het late tijdstip, het was inmiddels 22.00 uur, werden de ramen gelapt, de huiskamer gestofzuigd en werd er nog alle tijd genomen om de werking van de afstandsbediening van de haard uit te leggen.

Chapeau Herman van Warmtestore en beide monteurs en nogmaals bedankt voor het keurige werk dat jullie geleverd hebben en niet te vergeten, de leuke attentie van Herman welke een mooi plekje kreeg naast de haard.

Een gouden team: Warmtestore en Veluwse Haarden Installatie

Vooral zo doorgaan.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Dronten

Score voor Warmtestore.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gashaard