Gerda Klokke

Wij wilden ons graag laten informeren over de mogelijkheden van een elektrische haard. Al snel bleek dat we zeer deskundig te woord werden gestaan en de medewerkster droeg allerhande mogelijkheden aan om de haard stijlvol in onze woning te plaatsen.
Zij luisterde goed naar onze wensen, bekeek onze interieur foto's en adviseerde daarbij ook het passende stucwerk met kleur. Zij nam de tijd en in alle rust konden we een keuze maken. Zelfs toen we na de keuze het uiteindelijk toch wat anders wilde, was dat geen enkel probleem.
Er bleek zelfs de mogelijkheid te zijn om als de uitvoerder terplekke in de woning bezig was, we nog aanpassingen konden doen.

De uitvoeder werkte zeer precies en netjes. En gaf ook nog wat handige tips om de ombouw nog mooier af te werken.
De stukadoors waren dan ook zeer te spreken over het feit dat de ombouw van de elektrische haard zo strak was neergezet.

Ook de stukadoor werkte keurig. En de speciale verf die op het stukwerk aangebracht werd was echt de kers op de taart. Wij zijn ongelooflijk blij met de ombouw met elektrische haard.
Jullie zijn een mooi team dat uitstekend meedenkt en goede adviezen geeft.
Hartelijk bedankt en veel succes.

Gerda en wil

Deskundig, luisteren goed, denken mee en adviseren uitstekend, maar zijn niet opdringerig. De klant is uiteindelijk Koning.

De uitvoerder van de ombouw zou wellicht op zijn zaagmachine een zaagselopvangzak aan kunnen brengen. Nu vloog er veel zaagsel door de lucht.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Zwartsluis

Score voor Warmtestore.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
elektrische haard in ombouw