VvAA

Wat vond u van het gemak van aanvragen van de VvAA verzekering?
Wat vond u van de duidelijkheid van de productinformatie bij uw orientatie?
Wat vond u van de communicatie na het aanvragen van uw VvAA verzekering?
Heeft u tijdens het afsluiten van de VvAA verzekering telefonisch contact met een adviseur van onze Ledenservice gehad? Zo ja, hoe waren uw ervaringen?

Via de reguliere klantenservice heel erg prettig. Aardige man die meedacht en alles makkelijk verwerkte. Ik ging mijn auto in het weekend kopen, dus bij de reguliere klantenservice werd alles verwerkt en werd een aantekening in mijn dossier gezet. Dan kon ik in het weekend de spoedservice bellen (aangezien de reguliere klantenservice gesloten was) en konden zij alles snel afsluiten. Het contact met de spoedservice was echter erg onprettig en moeizaam. Zij Vroegen alle informatie opnieuw, niet alleen met betrekking tot de auto (wat ik al allemaal doorgegeven had), maar ook al mijn personalia. Dit terwijl ik ook al mijn klantnummer had doorgegeven. De mevrouw was onvriendelijk, ongeduldig en onduidelijk.

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Ik had inmiddels al meerdere verzekeringen lopen en vind het fijn om zo veel mogelijk bij dezelfde maatschappij te verzekeren. Daarnaast kwam de verzekering als een van de goedkoopste uit de bus, door mijn jong professional korting.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Uw reguliere klantenservice is erg klantvriendelijk, behulpzaam een meedenkend. De medewerkers van de spoed klantenservice kunnen echter nog wel een paar cursussen communicatie gebruiken....

Score voor VvAA: 3/5
Zou u VvAA aanbevelen? Ja