Deskundigheid
Melden van de schade
Telefonische bereikbaarheid
Betrokkenheid

Agnes en Bart Termeer .

Al drie generaties ( 50 jaar ) met een totaalpakket bij Vugts verzekerd . In ons geval heeft Vugts gewoon achterwege gelaten ( vergeten ) om de veroorzaker en de verzekeraar aansprakelijk te stellen . Als oplossing krijgen wij dan per mail de volgende mededelingen : dat gaan wij voor jullie niet oplossen en ook , wij zijn in deze geen partij en laat de rechtsbijstand het maar oplossen . Maar wij zitten wel met een kleine 20.000,00 euro schade plus een getaxeerde waardevermindering van 37.500,00 euro waarvoor na inmiddels al anderhalf jaar nog steeds geen oplossing is .

Altijd wel gehad maar dat is nu wel over .

Zaken afwikkelen zoals men dat mag verwachten van de gebroeders Vugts . Niet zoals men het bij ons heeft aangepakt .

Reactie Vugts Verzekeringen:

U heeft een claim op de verzekeringsmaatschappij van de Vereniging van Eigenaren (VvE), waar uw appartement deel van uit maakt. Deze verzekering loopt niet bij ons, zoals u bekend. Wij hebben u echter wel geholpen bij de correspondentie over deze schade en hier uitvoerig met u over gesproken. Geruime tijd terug is de schade door een expert vastgesteld. Voor zover ons bekend is het vastgestelde schadebedrag beschikbaar om te worden uitgekeerd.

Indien u van mening bent dat uw schade hoger is dan hetgeen door de expert is vastgesteld, kunnen we het dossier indienen op uw rechtsbijstandverzekering.
Helaas kunnen wij bij deze schade inderdaad niet meer voor u betekenen.

Score voor Vugts Verzekeringen: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee