Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Thea Immers

Ik heb in eerste instantie gemaild, maar daar ik na bijna een week geen antwoord had, maar gaan bellen. Het 0900 nummer a 0,25 eurocent per minuut is niet klantvriendelijk, lange wachttijden en meerdere keren werd de verbinding verbroken. Wilde mijn reservering van een hotelovernachting omzetten daar het concert waarvoor we na afloop dit hotel hadden geboekt was verzet ivm met de huidige maatregels. De medewerker gaf bij navraag aan dat het hotel vol zat op de datum waarnaar toe we het wilde verzetten. Verzetten naar een andere datum was wel mogelijk of tegen 100% kosten annuleren. Het hotel gaf aan nog plek te hebben, maar zoals al eerder vermeld bij mailcontact moest dit via voordeeluitjes geregeld worden. Na meerdere telefoontjes naar het hotel en voordeeluitjes op twee verschillende nummers en een aantal keer lang in de wacht en opnieuw bellen omdat de verbinding werd verbroken gaf het hotel aan dat het via voordeeluitjes was geregeld. Enige tijd later ontving ik de bevestiging per mail. Een tijdrovende, energiekostende en klantonvriendelijke ervaring!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Beter bereikbaar tegen een lokaal tarief en wat klantvriendelijker. De mogelijkheid om via whatsapp een bericht te sturen werkte niet en via de mail geen reactie.

Score voor Voordeeluitjes: 0.5/5
Beveelt u Voordeeluitjes.nl aan Nee