Voldoende aanbod
Navigatie
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Frank Simons

Heel slechte ervaring!! 1,5 dag voor vertrek blijkt het hotel overboekt te zijn. Alternatief veel duurder en dat moet de klant zelf bijbetalen!! Slechte service. Ik zou hier nooit boeken!!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Hel leek zo'n leuke aanbieding.............

Zorg dat je een gelijkwaardig of beter alternatief hebt zonder dat de klant hoeft bij te betalen

Reactie Voordeeluitjes:

Geachte mevrouw Simons - van den Broek,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard krijgen we liever een positieve review, maar we zijn ook blij met een negatieve. Want we nemen graag élke reactie van élke klant mee in onze pogingen, onze service en onze bereikbaarheid te optimaliseren.
Ik heb uw review naast uw boeking gelegd en ik ben 'blij' met uw signaal. De gang van zaken bevreemd mij namelijk ook. Let wel; overboekingen komen helaas voor en komen voort vanuit locaties en niet vanuit ons, maar e.e.a. behoort wel op een goede manier te worden opgepakt dan wel te worden afgerond. Ik ga me er verder in verdiepen en benader u er toch nog even over.
In ieder geval nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij blijven werken aan een nog betere service en bereikbaarheid. En natuurlijk hopen wij u binnenkort weer te mogen begroeten voor een volgend uitje!
Met vriendelijke groet namens het hele team,
Nicky
Contactcenter Manager Voordeeluitjes.nl