Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

hillsh

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

leuke deals

Bereikbaarheid

Reactie Voordeeluitjes:

Geachte mevrouw Sabajo,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard krijgen we liever een positieve review, maar we zijn ook blij met een negatieve. Want we nemen graag élke reactie van élke klant mee in onze pogingen, onze service en onze bereikbaarheid te optimaliseren.
Nu was het in de afgelopen periode uitzonderlijk druk op ons Contactcenter, vanwege de corona-gerelateerde onzekerheden. Op menig moment hebben zelfs andere afdelingen bijgesprongen. Het waren vreemde, nieuwe tijden voor u, maar ook voor ons! U moest soms net iets langer op antwoord wachten dan u van ons gewend bent. Hoe kwam dat? Ondanks de enorme drukte wilden we zoals gebruikelijk alle mensen, die we te woord stonden, de aandacht geven die ze verdienen. We wilden bovendien elke klant passende antwoorden geven of geschikte alternatieven bieden. In de coronaperiode kostte dat enorm veel uitzoekwerk en tijd. Vele mensen hadden immers vragen, wilden annuleren, omboeken of - net als héél veel anderen - deze zomer nog boeken voor een vakantie dichtbij.
Maar nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij blijven werken aan een nog betere service en bereikbaarheid. En natuurlijk hopen wij u binnenkort weer te mogen begroeten voor een volgend uitje!
Met vriendelijke groet namens het hele team,
Nicky
Contactcenter Manager Voordeeluitjes.nl