Voldoende aanbod
Navigatie
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Ik heb me laten verleiden om met een kortingscode (15,- reductie) een hotelovernachting te boeken in Goes. Omdat mijn man, die tot de zogeheten 'kwetsbare groep' behoort, in de nacht voor ons vertrek opeens heel angstig/paniekerig werd i.v.m. het coronavirus - o.a. omdat we met de trein door Brabant moesten reizen, etc. - heb ik vroeg in de ochtend de overnachting geannuleerd. Er werd heel star op mijn gereageerd, zowel van de kant van Voordeeluitjes als van het hotel, terwijl ik vond dat er wel wat flexibeler mocht worden omgegaan met klanten. Ik heb natuurlijk de voorwaarden bij aankoop van het uitje 'ondertekend', maar dan nog... Ik moet 50% van de kosten betalen, regels zijn regels, en daarmee uit. Voortaan zal ik dit soort aanbiedingen uit de weg gaan, dat weet ik zeker. Het is niet gek dat mijn oordeel over deze organisatie negatief is.
Ook wil ik nog even vermelden dat zo'n korting eigenlijk een wassen neus is, want je moet bij je boeking maar liefst € 14,50 boekingskosten betalen. Dat was ik even vergeten, maar je leert van je fouten, denk en hoop ik maar. Dus nee, nooit meer Voordeeluitjes.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Kan er geen bedenken op dit moment.

Telefoon klantenservice gratis maken. Is wat klantvriendelijker. Nu moest het via What'sApp.

Score voor Voordeeluitjes: 1.5/5
Beveelt u Voordeeluitjes.nl aan Nee