Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Smeets

Onze kamer, leek helemaal niet op de foto en omschrijving zoals vermeldt stond bij arrangement. Luxe kamer, zeer ruim met bad en douche.....we kregen een standaard kamer, klein en konden kiezen tussen bad en douche. Ik heb meteen bij de receptie van Apollo hotel Papendrecht een klacht ingediend, maar kreeg te horen dat ze geen luxe kamer op dat moment vrij hadden en dat de luxe kamer ook niet behoorde bij het fiets arrangement. Toen ik de receptioniste de boekingssite van voordeeluitjes liet zien, met foto van de luxe kamer en de omschrijving van de kamer, kreeg ik advies om bij voordeeluitje mijn klacht in te dienen. Ze gaf mij wel gelijk dat de foto en omschrijving niet thuis hoorde bij de kamer die ik nu had gekregen. En wat doet voordeeluitje met mijn klacht......past het arrangement meteen aan ( dag na mijn klacht) met een foto van de standaard kamer en past omschrijving aan en ik? Ik krijg een code zodat ik bij een volgende boeking de administratiekosten niet hoef te betalen. Een lachertje, wat een KLANTENSERVICE!!!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Klachten worden niet serieus behandeld. Ze nemen geen verantwoording voor hun fouten. Foutieve informatie geven over arrangement en geen redelijke compensatie naar de klant.

Klantvriendelijker en een eerlijke schadevergoeding de klant geven en niet" bij een volgende boeking hoeft u geen administratie kosten te betalen".

Score voor Voordeeluitjes: 1/5
Beveelt u Voordeeluitjes.nl aan Nee