Voordeellaminaatvloeren kan ik aan niemand aanraden. Het hele proces verloopt moeizaam. Uiteindelijk is me een vloer verkocht waarin hun eigen leg service weigert te leggen in verband met een traptrede in onze woning. En nu was dit de enige reden waarom we bij Pim gekocht hadden, want het verkoop proces liep ook al niet soepel. Hier hebben we heel veel spijt van gekregen. Na Leg express te hebben ingeschakeld, blijkt ook het verkochte trapsysteem niet goed. En tja, die nemen ze niet meer terug. Ook hadden we bij voordeeldeuren de andere organisatie van hen 7 deuren gekocht. Twee van de zeven waren beschadigd/ slot niet goed gemonteerd. Kortom niet doen.

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Beste, (naam is bekend)
De vloerenlegger heeft vooraf gecontroleerd in jouw woning of al je wensen waar gemaakt konden worden. Geheel vrijblijvend. Hij voorzag problemen en kwam met een alternatieve oplossing die wel duurzaam was en hij achter kon staan.
Dit is juist de reden van een voorinspectie. De vloerenlegger wil alleen mooi werk maken en dat kon niet in jouw situatie. Hij is de expert en ik volg zijn expertise. J ij kon je hier niet in vinden,
Het trapsysteem is perfect, maar niet voor jouw situatie, zoals aangeven door de vloerenlegger.
We hebben keurig de overgebleven materialen opgehaald en direct terugbetaald. Eén strip niet, dat klopt. Was onnodig uitgepakt, maar ik was niet bereid nog meer water bij de wijn te doen.
Ik wens je veel plezier in je nieuwe huis en weet dat ik er alles aan gedaan heb om het je naar je zin te maken. Op een stripje na ...
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen

Score voor VoordeelLaminaatvloeren.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee