Baard van den

Een dag voor de overeengekomen dag van levering, zouden wij telefonische informatie krijgen voor een levering venster van 2 uur !
De enige telefonische informatie die wij kregen was, dat er werd gevraagd om het resterende bedrag van onze aankoop te betalen.
Via een email werd aan ons gevraagd om het resterende bedrag van onze aankoop te betalen
Wij hebben hierna zelf moeten vragen wanneer onze aankoop geleverd zou gaan worden.

De chauffeur was niet blij dat de onze gemeente de straat aan het openbreken was en dat wij wat moeilijk bereikbaar zijn geweest.
Wij hebben de chauffeur bedankt voor zijn inzet om de levering goed te laten verlopen.

Er is met de deur die is besteld, geen deurbeslag meegeleverd.

Het glas is los meegeleverd zoals was overeengekomen.
Helaas was er geen glasband meegeleverd !

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste W. Bedankt voor de review. ik zou graag nog het een en ander verhelderen. We hebben een betaalverzoek verzonden om een contact minder te hebben als we zouden pinnen aan de deur. Voor iedereen veiliger.
We sturen vanaf 1 september een email met een aflevertijd van 2 uur i.p.v. bellen. Klanten hoeven de telefoon niet op te nemen en kunnen de mail openen wanneer dat wel uitkomt.
Bij een bestelling van een deur worden nooit scharnieren, deurkrukken of ander deurbeslag mee geleverd. Kan ook niet, want er is teveel keuze en deurbeslag kan bijna altijd overgezet worden wat op de bestaande deuren is gemonteerd.
Heb je t glasband nog nodig, dan sturen we dit vandaag nog even op. Soms verpakt de fabrikant het er niet bij zoals dat wel hoort te zijn.

Score voor VoordeelDeuren.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: