Liona Meijer

De website is gebruiksvriendelijk.
Echter, achteraf komen er toch kosten bij waardoor je enigszins voor verassingen komt te staan. De voorraad blijkt niet actueel waardoor we (vanwege tijdsdruk andere verbouwing) een andere deur kiezen. De extra kosten moesten we zelf betalen.

Het inmeten ging prima, een dag voor levering (vandaag) hoorde ik dat het kozijn niet geleverd is. Morgen hoop ik dat het er wel is zodat alles op tijd geïnstalleerd kan worden, dit wacht ik dus nog af.
Ondanks dat je dus alles op tijd besteld en regelmatig checken toch voor verassingen/teleurstellingen komen te staan is niet fijn. Het resultaat wacht ik nog af.

Genoeg opties.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste Ilona,
Bedankt voor je review. Ik snap dat je verwacht dat een online winkel de voorraad van de fabrikant weet, maar dat is helaas niet zo. Wat we wel doen, is direct melden dat ALS een deur niet op tijd te leveren is, je direct informeren. Optie is order annuleren, geld direct terug storten of een alternatief zoeken. Is de alternatieve deur duurder, is deze meestal ook beter van kwaliteit. Dit verschil vergoeden we niet.
Door de korte levertijden die we aanbieden, is het iedere dag een race tegen de klok. Is er een kozijn niet geleverd, die wel volgens de planning geleverd zou worden, melden we dit ook direct. Ook zorgen we waar mogelijk is voor een alternatief, zoals een extra bezorg moment.
Morgen is onze laatste werkdag voor de vakantie en geeft extra druk. Geloof me dat we er ALLES aan doen om elke klant te voorzien van de service die ze verachten en recht op hebben.
Net als jij bestellen wij alles op tijd en komen er af en toe achter, dat we beter een langere levertijd kunnen communiceren, maar dat is een beetje jammer voor de 99% dat we het wel allemaal kunnen regelen zoals belooft.
Succes met de verbouwing en veel plezier in je nieuwe huis.
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen, manager klantenservice

Score voor VoordeelDeuren.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: