Danny

Binnendeur gekocht, door onbekende redenen kon de deur niet worden bezorgd op de afgesproken dag. Werd gebeld voor de dag en het tijdstip, aangegeven dat ze de hele dag mogen komen maar dat binnen dat 2-uurs tijdsbestek mijn vrouw onze dochter van school haalt en dat dit max 15 min kost. Moeilijk moeilijk aan de telefoon daarover. Vanmiddag gebeld door de chauffeur stond voor paaltjes, dus ik zei je bent de wijk helemaal verkeerd ingereden, meteen geïrriteerd en even de opmerking van, had je moeten aangeven. Zo praat je niet tegen klanten, en zeker niet als je 40,- verzendkosten betaald. Oordeel, makkelijk bestellen maar communicatie aan de telefoon en chauffeur gewoon ronduit lomp. Chatfunctie overigens top!

Makkelijk te bestellen

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste Danny,
Bedankt voor je uitgebreide review. We willen graag alle klanten op de afgestoken tijd leveren ondanks het onberekenbare verkeer. We snappen dat het moeilijk is 2 uur vrij te maken en lukt dit niet, dan proberen we dit op een andere dag. Vijftien minuten lijkt weinig, maar bij 10 adressen is dit ruim 2 uur. Mijn collega hoort zeker niet te zeggen dat je het probleem met de paaltjes had MOETEN aangeven, maar was wel handig geweest als dit was doorgegeven toen we je aan de telefoon hadden om de aflevertijd door te geven van 2 uur zodat je niet de hele dag moet wachten op de levering. Helpen we elkaar een beetje en creëren we een win-win situatie.
Heel veel plezier met je nieuwe deur en bedankt voor je compliment voor de chatfunctie. Vriendelijke groet namens onze hele team.

Score voor VoordeelDeuren.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: