Paul Giesberts

Ik wilde een nieuwe achterdeur bestellen en kwam na op internet uit bij "voordeeldeuren.nl" omdat er zeer goede reviews van dit bedrijf zijn. Omdat ik beetje onzeker was wat de juiste draairichting van de deur moest zijn heb ik gebeld met "voordeeldeuren.nl". Ik kreeg een vriendelijke dame aan telefoon waar ik de situatie aan voorlegde. Ik kreeg de bevestiging dat de draairichting juist was. Ik heb toen de deur bij voordeeldeuren besteld. Fijn is het dat de levertijd wordt aangegeven en dat je zelf ook nog de datum naar een later tijdstip kan verschuiven. De dag voor de levering werd ik gebeld door een dame en zij gaf me door dat de deur tussen 12 en 2 uur wordt geleverd. Op de dag van levering werd de deur met een eigen auto van "voordeeldeuren.nl geleverd. De chauffeur was Marcel van de Laan, en zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Hij zette voor mij de deur en bijbehorend glas en glaslatten op mijn verzoek in de garage. Verder gaf hij aan als er iets niet goed was, of beschadigd was, dat ik altijd kon bellen met hun om het op te lossen. Verder gaf hij ook als tip de deur aan de buitenkant met de kwast te schilderen en niet met de roller. Het is een geweldig service gericht bedrijf met een goede website en goed persoonlijk contact. Ga zo door "voordeeldeuren.nl" Dit bedrijf is een voorbeeld van klantvriendelijkheid met een goede prijs en perfecte levering.

Paul Giesberts
Melick(L)

Goede website, zeer klantvriendelijk, eigen bezorgdienst, zeer vriendelijke chauffeur, goede prijzen.

Score voor VoordeelDeuren.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: