Goedkoop is duurkoop.

Uiteindelijk waren 2 van de 7 geleverde deuren beschadigd/ slot niet goed gemonteerd. Service is beroerd. Pim is met zowel voordeeldeuren als zijn bedrijf voordeellaminaat uit op geld verdienen over de rug van de klant. Wij hebben hier ook een vloer afgenomen en ook met de vloer ging van alles mis. Tot aan een legservice die erbij genomen is waarbij de legger de vloer weigert te leggen. Gelukkig kom je dit soort organisaties niet vaak tegen.

Onze keuze om hier alles te kopen (vloer en deuren) was uiteindelijk om de legservice. Grote grap was dat die weigerde de vloer te leggen, dus dat we uiteindelijk alles gekocht hadden bij een organisatie die gewoon slechte service levert, producten verkoopt die niet te gebruiken zijn en beschadigde producten levert. En dan ook nog aangeven dat, omdat het uit de verpakking is geen garantie is. Dus dan zit jij opgezadeld met een beschadigde deur.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste, (naam bij ons bekend)
Bedankt voor je reactie en het is ons niet gelukt om ook van jou een blije klant te maken.
De eerste in vele jaren ....
Ik zal even kort beschrijven wat wij allemaal wel voor je gedaan hebben.
Je hebt op zaterdag, de laatste werkdag voor onze vakantie onder andere de deuren bij ons in de showroom besteld. Op maandag in de vakantie heeft min collega in zijn vakantie de order voor jouw besteld, zodat jij je Svedex deuren keurig op tijd zou ontvangen.
We hebben de 7 deuren met bijbehorend deurbeslag keurig op de afgesproken datum zonder zichtbare schade afgeleverd.
Na enige tijd melde je dat er één Svedex deur krom was. Later was die deur niet krom, maar het slot zat er niet goed in. De deur moest retour, want je had al eenzelfde maatwerkdeur ergens anders gehaald. Precies in jouw maat en met dezelfde specificaties.
We hebben deze deur retour gehaald en zouden controleren wat er met jouw deur aan de hand was. De deur is niet krom en ja, het slot was niet goed vastgedraaid. Een halve draai met de schroevendraaier was de oplossing.
De standaard volgorde is dat wij de kans moeten krijgen om je probleem op te lossen en was in dit geval een stuk makkelijker geweest dan ergens een zelfde deur te kopen in precies dezelfde maat en specificaties.
Je hebt ook een keurige review geschreven op onze laminaat website en daar heb ik ook keurig op gereageerd.
De tweede deur waar je het over hebt met schade kwam helemaal uit de lucht vallen. De deur had een grote kras erop, maar je had niet de intentie om daar wat over te melden. Wel over een deur waar niets aan mankeerde achteraf, maar die kras nam je voor lief.
Totdat .....
We hebben al je laminaat, toebehoren enz. retour gehaald, maar één artikel niet. Onnodig uitgepakt en bij mij was de emmer redelijk vol met alles naar jouw wens te maken.
Stripje mocht niet terug. Kinderachtig van mij. Helemaal mee eens.
En toen kwam er een vraag over een tegemoetkoming voor de kras in een deur. Een kras kan gebeuren, maar meldt dat dan op tijd en dan leveren gewoon een hele nieuwe deur. De tegemoetkoming had precies het bedrag van je stripje van € 20.00. Dan was je tevreden.
En dan de kwestie goedkoop is duurkoop ...
Je hebt een vaste lage prijs betaald, net als iedereen. We hebben een maatwerkdeur gecrediteerd die wij nooit meer verkopen. Waar is de duurkoop?
Ja, de prijsverhoging van de Quickstep laminaatvloer misschien?
Helaas heeft Quickstep de prijs per 1 september verhoogd. Dat geldt helaas voor iedereen en dus ook voor ons. De volledige verhoging heb ik je niet berekend en ook in jouw richting bewogen.
Daarbij als laatste is het nog nooit gebeurd als ik een reactie terug schrijf en je bij je voornaam noem (wel zo netjes) ondanks dat je anoniem wenst te blijven dat je de feedbackcompany vraagt zelfs je voornaam te verwijderen uit deze reactie. Zo speciaal is je voornaam echt niet.
Ik wens je veel plezier in je nieuwe huis, een mooie carrière en een lang en gelukkig leven.
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen

Score voor VoordeelDeuren.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: