Duygu Uluak

Uitermate onprofessionele service. Bij eerste bestelling bleken deuren waarbij aangegeven was direct leverbaar, niet direct leverbaar te zijn. Na 2 telefoongesprekken deuren besteld die wel direct leverbaar zouden zijn. Dag voor levering word ik gebeld dat de volledige bestelling toch niet geleverd kan worden, leverancier heeft een kapotte deur geleverd en is een andere deur compleet vergeten te leveren. Toen na een paar dagen eindelijk de ander bestelde deuren werden geleverd, bleek dat er geen gaten in de deur zaten voor de schanieren terwijl dit wel de bedoeling is. Telefonisch is nog aangegeven dat ze nieuwe deuren willen leveren om dit op te lossen maar dat wij hun dan eerst moeten mailen met de situatie. Wij zijn inmiddels klaar met deze onprofessionele website. Je betaad voor service die niet wordt geleverd. Het wordt vast goedbedoeld, maar na het keer op keer misgaat blijft er geen vertrouwen over. Ik raad deze website dan ook absoluut niet aan anderen aan.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Geachte ....
We hebben ook voor jou ontzettend ons best gedaan om binnen enkele dagen de order razendsnel bij je aan huis te kunnen leveren. Je eerste keuze was een OP=OP deur en mijn collega heeft je direct gebeld. Je was daar erg tevreden over en maakte zelfs de opmerking TOP SERVICE bij je bestelling.
We hebben de voorraad gecheckt bij de fabrikant en die was ruim voldoende. Bij levering ontbrak een deur en hebben we de levering in 2 delen gedaan, om jou zo goed mogelijk tot dienst te zijn. De nalevering op tijd en volgens afspraak nageleverd.
Er ontbrak een slotgat en gaten voor de paumelle scharnieren en dat is pas zichtbaar NA het uitpakken van de deur. Direct na het ontvangen van jouw telefoontje actie ondernomen naar de fabrikant. Helaas door Pinksteren kon ik op vrijdagmiddag niets meer regelen.
Afspraak was een mail te sturen. De deur zonder gaten voor de scharnieren en slotgat zou de aannemer erin maken. Lukte het niet, was het risico voor ons en een nieuwe deur was sowieso besteld. Ik ga ervan uit dat het toch is gelukt aangezien ik niets anders heb gehoord dan deze reactie, die gevoelsmatig voor jou klopt, maar voor mij niet.
Veel plezier in je nieuwe woning en hopelijk is toch alles op vrijdagmiddag nog gelukt.
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen, namens Voordeeldeuren.nl

Score voor VoordeelDeuren.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: