Service leveren.

Na ruim een jaar is de omvormer kapot. Dat hebben we dik 3 weken geleden gemeld, en na meermaals telefonisch contact, is er nog steeds niemand langs geweest om te kijken, laat staan het te repareren of vervangen (ivm garantie). We lopen dus nu al weken de inkomsten van de panelen mis. De telefoniste is lief en begripvol, maar kan ook niks doen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Ze beschadigden onze nieuwe terrastegels bij installatie vd panelen, maar kregen daarvoor wel compensatie.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat de service niet goed is verlopen. Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk de omvormer te vervangen maar helaas zijn wij ook afhankelijk van onze leverancier. Zij geven namelijk aan of wij de omvormer onder garantie mogen vervangen. Inmiddels is uw omvormer vervangen en is de storing opgelost.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5