Hans Roosink

Wachttijd telefoon soms lang, eerste afgesproken installatiedatum kon niet worden nagekomen ivm niet geleverde materialen.

Overall prima performance (zie ook overwegingen onder)

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk en correct personeel

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! De afgelopen dagen is er helaas bij ons een grote telefonische storing geweest, waardoor wij helaas wat slechter bereikbaar waren. De installatiedatum wordt inderdaad pas ingepland nadat de technische schouwer op locatie is geweest en alles heeft beoordeeld. Voor het zelfde kunnen wij wellicht niet monteren op uw dak en hebben we hiervoor al een installatie ingepland. Vandaar dat de montage pas ingepland wordt nadat de schouw op locatie is uitgevoerd. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 5/5