Erik

Laat meer je merk zien, kleding, bussen en de relatie met Essent.

Vakkennis, beleefdheid, duidelijk (vakmensen en telefonisch. Het merk VoltaSolar en Essent mag wel meer zichtbaar zijn op de auto's en kleding. Via Essent bij VoltaSolar gekomen maar mogen beide wel meer zichtbaar zijn qua merk.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, duidelijk, beleefdheid, altijd bereid om toelichting te geven. De vakmannen pakken door.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat alles correct is verlopen! Goed om te horen dat de communicatie vanuit ons helder was. We zullen proberen om ons merk nog meer zichtbaar te maken voor onze klanten. Hartelijk bedankt voor uw feedback! Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 4.5/5